Xωρίς μετρό η Αθήνα το βράδυ Παρασκευής από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας

23
Μάρτιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Xωρίς μετρό θα μείνει η Αθήνα αύριο βράδυ από τις 21:00 μέχρι την λήξη της βάρδιας, λόγω προειδοποιητικής στάσης εργασίας που εξήγγειλε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αττικής (ΣΕΛΜΑ).

Σύμφωνα με τους εργαζόμενους τα προβλήματα που λιμνάζουν, δυσχεραίνουν την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου των Σταθερών Συγκοινωνιών (ΣΤΑΣΥ), την εξυπηρέτηση του 1,5 εκατομμύριου επιβατών καθημερινά και κάνουν τους εργαζόμενους να δίνουν καθημερινά άνισο αγώνα με τις αντιξοότητες.

Τα θέματα που θέτει το ΣΕΛΜΑ είναι:

-Έλλειψη οδηγών, τεχνικών, σταθμαρχών και εξειδικευμένου σιδηροδρομικού προσωπικού.

– Έλλειψη συρμών και ανταλλακτικών των τρένων και των σιδηροδρομικών υποδομών.

– Μη τήρηση των συμφωνηθέντων.

– Επικαιροποίηση και αναθεώρηση διαδικασιών, για εργασίες σε συρμούς και για εργασίες στο δίκτυο, με μόνιμο τακτικό προσωπικό της ΣΤΑΣΥ, χωρίς τα επαγγελματικά ρίσκα που επιβάλουν οι εργολάβοι για αύξηση των κερδών τους.

«Για όλα τα παραπάνω το σωματείο προκηρύσσει για αύριο Παρασκευή 24/3/22 προειδοποιητική στάση εργασίας από ώρες 21:00 έως λήξη της κυκλοφορίας» σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.

SOS για την υγεία των εργαζομένων: Ευρωπαϊκό «χαστούκι» στην Ελλάδα για τις καρκινογόνες ουσίες

Σοβαρά κενά στα συστήματα πρόληψης, προστασίας και καταγραφής των…

Το Βρετανικό «Ναι» στο Peppol Δικαιώνει την Ελλάδα: Το Ψηφιακό Οικοσύστημα της i-spirit και ο Οραματιστής Νίκος Σπυρόπουλος

Στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, οι αποφάσεις των μεγάλων κρατικών…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ