Γ. Οικονόμου: Ξεκίνησε η παράδοση 177.000 σετ ρομποτικής στα σχολεία της χώρας

31
Μάρτιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

Ξεκίνησε η παράδοση περισσότερων από 177.000 σετ ρομποτικής σε όλα τα σχολεία της χώρας, στο πλαίσιο προγράμματος -ύψους 30 εκατ. ευρώ- για την εκπαιδευτική καινοτομία, αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου.

«Με σχέδιο ξεκίνησε η παράδοση περισσότερων από 177.000 σετ ρομποτικής & STEM σε όλα τα σχολεία της χώρας. Το πρόγραμμα εντάσσεται στο «Ελλάδα 2.0», ξεπερνά τα 30 εκατ. ευρώ και έχει στόχο την προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας», τονίζει συγκεκριμένα ο κ. Οικονόμου.

Ανακοίνωση του ΚΚΕ Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το…

Ο «χάρτης» των ναρκωτικών στην Ελλάδα: Κυριαρχούν κοκαΐνη και κάνναβη – Το νέο ψηφιακό modus operandi των κυκλωμάτων

Μεγάλες δομικές αλλαγές στον τρόπο δράσης των δικτύων διακίνησης…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ