Βουλή: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τους φαρμακευτικούς συλλόγους – Η δήλωση Πλεύρη

5
Απρίλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Δεκτό με μεγάλη πλειοψηφία έγινε το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας με τίτλο «Φαρμακευτικοί Σύλλογοι – Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος – Ινστιτούτο Φαρμακευτικών Επιστημονικών Ερευνών και άλλες ρυθμίσεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας».

Υπέρ ψήφισαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, απείχε ο ΣΥΡΙΖΑ έχοντας τη θέση ότι το νομοσχέδιο κινείται στη σωστή κατεύθυνση, ενώ καταψήφισαν ΚΚΕ, Ελληνική Λύση και ΜέΡΑ25. Κλείνοντας τη σχετική συζήτηση στην ολομέλεια της Βουλής, ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης είπε ότι το νομοσχέδιο απετέλεσε μέρος μια συνολικής εργασίας της κυβέρνησης στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια υγεία αλλά και στην πρόληψη, η οποία βάζει τις βάσεις για το ΕΣΥ των επόμενων ετών.

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ