Το ελικόπτερο με επιβάτη τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ πέρασε πάνω από το Άγιον Όρος όπου «χαιρετήσαμε και πήραμε την ευλογία του Μοναχού Ιωσήφ».
Πρόκειται για τον καλόγερο του Αγίου Όρους ο οποίος, όπως αναφέρει ο Κωνσταντίνος Φλώρος, «με την σημαία του ευλογεί τους πιλότους βγαίνοντας από το Ιερό Ησυχαστήριο του Αγίου Μηνά».
«Οι Ένοπλες Δυνάμεις σε ευχαριστούν. Μας εμψυχώνεις» έγραψε στο μήνυμά του ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ.
