Στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών βρίσκεται η αμαξοστοιχία Intercity 56 που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη ύστερα από απειλή για βόμβα. Στο σημείο όπου έχει ακινητοποιηθεί τo τρένο αναμένεται η ειδική ομάδα της ΕΛΑΣ για να ελέγξει τα βαγόνια. Αναμένονται σημαντικές καθυστερήσεις στη μετακίνηση των επιβατών.
Το περισταστικό αυτό που είναι σε εξέλιξη έρχεται να προκαλέσει ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα στην επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου μετά το δυστύχημα στα Τέμπη.
