Τηλεφώνημα για βόμβα σε Intercity

29
Απρίλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών βρίσκεται η αμαξοστοιχία Intercity 56 που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη ύστερα από απειλή για βόμβα. Στο σημείο όπου έχει ακινητοποιηθεί τo τρένο αναμένεται η ειδική ομάδα της ΕΛΑΣ για να ελέγξει τα βαγόνια. Αναμένονται σημαντικές καθυστερήσεις στη μετακίνηση των επιβατών.

Το περισταστικό αυτό που είναι σε εξέλιξη έρχεται να προκαλέσει ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα στην επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου μετά το δυστύχημα στα Τέμπη.

Στο Καλέντζι Αχαΐας το ΠΑΣΟΚ: Εκδήλωση για τα 30 χρόνια από την απώλεια του Ανδρέα Παπανδρέου

Σε κλίμα βαθιάς πολιτικής συγκίνησης και με το βλέμμα…

Μουντιάλ 2026: «Ελβετικό ρολόι» στο Βανκούβερ – Πρώτη στον όμιλο με σόου Μανζάμπι

Η Ελβετία επιβεβαίωσε την εξαιρετική της αγωνιστική κατάσταση και…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ