Πρόστιμα συνολικού ύψους 20.000 ευρώ σε 4 πρατήρια υγρών καυσίμων

20
Ιούνιος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Πρόστιμα συνολικού ύψους 20.000 ευρώ επιβάλλονται, με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ‘Αδωνι Γεωργιάδη, σε τέσσερα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Τα πρατήρια βρίσκονται στην Αττική, την Καλαμάτα, τη Νάξο και το Γύθειο, και τα πρόστιμα επιβάλλονται διότι σε ελέγχους της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) διαπιστώθηκε ότι παραβίαζαν τις κείμενες διατάξεις περί αθέμιτης κερδοφορίας (Νόμος 4818/2021).

Αυτό γνωστοποιήθηκε με ανακοίνωση του υπουργείου ενώ σημειώνεται ότι τα πρατήρια πωλούσαν αμόλυβδη βενζίνη, ντίζελ κίνησης και βιοντίζελ, σε τιμή υψηλότερη της θεωρητικής τιμής πώλησης.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ