Παρουσία του πρωθυπουργού η παρουσίαση της αξιοποίησης του πρώην ΚΥΤ Μόριας την Παρασκευή

11
Μάιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος θα περιοδεύει στη Λέσβο στα πλαίσια της προεκλογικής του εκστρατείας θα γίνει αύριο Παρασκευή η παρουσίαση της αξιοποίησης του πρώην ΚΥΤ Μόριας από τον υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου Νότη Μηταράκη και τον δήμαρχο Μυτιλήνης Στρατή Κύτελη.

Η αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Παραδέλλη και μετέπειτα ΚΥΤ Μόριας εντάσσεται στο έργο του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου αναφορικά με την στήριξη των τοπικών κοινωνιών που επλήγησαν από το μεταναστευτικό. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 10 το πρωί.

Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια σε Αθήνα και Κηφισιά

Στη σύλληψη μίας 29χρονης, η οποία κατηγορείται ότι αφαιρούσε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ