Την ΓΓΠΣ επισκέφθηκε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης

14
Ιούνιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης επισκέφτηκε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Σωκράτης Κάτσικας. Τον υπουργό υποδέχτηκε ο γγ, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, ενώ στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε διευρυμένη σύσκεψη με στελέχη της Γραμματείας.

Στη σύσκεψη συζητήθηκαν αναλυτικά τόσο η πορεία της υλοποίησης όσο και η προστιθέμενη αξία για το ελληνικό Δημόσιο, τους πολίτες και τις επιχειρήσεις από τη χρήση των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας. Ενδεικτικά, αναφέρονται υπηρεσίες όπως οι διαλειτουργικότητες ανάμεσα στους φορείς του ελληνικού Δημοσίου, η μετάπτωση εφαρμογών στο G-Cloud, το Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων, το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας και οι υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης πολιτών με το ελληνικό Δημόσιο, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έγινε σε ζητήματα αυθεντικοποίησης των χρηστών.

Με στόχο η οποιαδήποτε ανταλλαγή δεδομένων για το σύνολο των φορέων της δημόσιας διοίκησης να γίνεται ψηφιακά και μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης υπηρετεί καθημερινά την εθνική στρατηγική για τον εκσυγχρονισμό του δημοσίου τομέα μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας.

Ιστορική «ανταρσία» στις ΗΠΑ: Η Γερουσία άδειασε τον Τραμπ και ψηφίσε το τέλος του πολέμου με το Ιράν

Σε ένα ηχηρό και πρωτοφανές δικομματικό ράπισμα κατά του…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ