Μητσοτάκης στο TikTok: Αδιανόητο να λένε ότι θέλουμε να διαλύσουμε το ΕΣΥ

19
Ιούνιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ερωτήσεις πολιτών για το ΕΣΥ απαντά σε ανάρτησή του στο TikTok ο Κυριάκος Μητσοτάκης, επιμένοντας όσα προγραμματίζει να πράξει σε αυτόν τον τομέα.

Εξηγεί ότι αναπαράγεται συνεχώς ότι η ΝΔ σκοπεύει να «ιδιωτικοποιήσει το ΕΣΥ». «Αυτό μου φαίνεται αδιανόητο», τονίζει και παραθέτει στοιχεία για τις δράσεις της κυβέρνησης σε αυτόν τον τομέα την τετραετία που πέρασε.

«Δεν θέλουμε να διαλύσουμε το ΕΣΥ, το θέλουμε καλύτερο και πιο δυνατό», καταλήγει.

Lidl Ελλάς: Επένδυση 7,7 εκατ. ευρώ για νέο κατάστημα στη Σκιάθο

Το δυναμικό πλάνο ανάπτυξης του δικτύου της συνεχίζει με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ