Ένα σοβαρό επεισόδιο σημειώθηκε το πρωί στην Β’ μοίρα Αλεξιπτωτιστών στον Ασπρόπυργο, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, ένας υπαξιωματικός άρχισε να πυροβολεί μέσα στη μονάδα.
Στο σημείο έσπευσε, σύμφωνα με πηγές, και ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ Κωνσταντίνος Φλώρος, προκειμένου να ενημερωθεί για το περιστατικό που προκάλεσε πανικό στη μοίρα.
Ο οπλίτης φέρεται να πέταξε χειροβομβίδα κρότου – λάμψης μέσα στο Διοικητήριο της Μοναδάς, να εισέβαλε σε αυτό και να κρατούσε όμηρο τον διοικητή, τον οποίο χτύπησε απειλώντας να τον σκοτώσει.
Ευτυχώς για όλους, παρά τη σοβαρότητα του περιστατικού δεν υπήρξαν τραυματισμοί, αλλά υπάρχουν αναφορές ότι ο υπαξιωματικός ήταν εκτός εαυτού. Λίγη ώρα αργότερα όμως, συνελήφθη από την Στρατονομία.
