Με δημόσια ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επέλεξε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, να ευχηθεί στο γιο του Κωνσταντίνο, για τα 25α γενέθλια του.
Στην ανάρτηση, την οποία συνοδεύει με μια φωτογραφία στην οποία αγκαλιάζει το γιο του, έχοντας ως φόντο τη θάλασσα, ο πρωθυπουργός αναφέρει: «25 χρόνια γεμάτα χαρά και συνεχίζουμε! Χρόνια Πολλά Κωνσταντίνε μου!».
View this post on Instagram
