Σήμερα, λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι ομάδα αγνώστων που επέβαινε σε μηχανάκια, έσπασε τζαμαρία καφετέριας, πίσω από το γήπεδο του Παναθηναϊκού, στην συμβολή των οδών Τσόχα και Κυριακού.
Η καφετέρια φέρεται να ανήκει σε έναν εκ των συλληφθέντων για τα αιματηρά επεισόδια και τη δολοφονία του 29χρονου Μιχάλη στη Νέα Φιλαδέλφεια και βρίσκεται πίσω από το γήπεδο του Παναθηναϊκού στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, 100 μέτρα απόσταση από την ΓΑΔΑ.
Η Αστυνομία προχώρησε σε προσαγωγές υπόπτων για το περιστατικό και συνεχίζει τις έρευνες για την υπόθεση, ωστόσο -ας μην βαυκαλιζόμαστε- πρόκειται για έναν κρίκο ακόμα στη μαύρη αλυσίδα της οπαδικής βίας και κανείς δεν μπορεί να αισιοδοξεί για το μέλλον…
