Πήρε εξιτήριο από τον “Ερυθρό Σταυρό” η μητέρα του Μιχάλη

10
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Εξιτήριο πήρε η μητέρα του 29χρονου Μιχάλη που δολοφονήθηκε το βράδυ της Δευτέρας από χούλιγκανς στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Η μητέρα του αδικοχαμένου νεαρού παρουσίασε συμπτώματα εμφράγματος όταν πληροφορήθηκε την δολοφονία του παιδιού της και παρέμεινε δύο ημέρες στο νοσοκομείο. Η κλινική της εικόνα είναι καλύτερη και αποφασίστηκε να πάρει εξιτήριο.

Ο «Ερυθρός Σταυρός» ενημέρωσε με ανακοίνωσή του για την κατάσταση της υγείας των ατόμων που τραυματίστηκαν στα αιματηρά επεισόδια που έγιναν στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Αναλυτικά:
1) Ημεδαπός υπήκοος, (48 ετών), νοσηλεύεται στη Νευροχειρουργική Κλινική σε σταθερή κατάσταση, σιτίζεται, είναι περιπατητικός και εκκρεμεί ο επαναληπτικός απεικονιστικός έλεγχος προκειμένου να δοθεί σήμερα εξιτήριο.

2) Ημεδαπός υπήκοος, (47 ετών), νοσηλεύεται στη Νευροχειρουργική Κλινική σε σταθερή κατάσταση, σιτίζεται, είναι περιπατητικός και εκκρεμεί ο επαναληπτικός απεικονιστικός έλεγχος προκειμένου να δοθεί σήμερα εξιτήριο.

3) Ημεδαπός υπήκοος, (26 ετών), νοσηλεύεται στη Νευροχειρουργική Κλινική σε σταθερή κατάσταση, έχει κεφαλαλγία και επεισόδια εμέτων. Συνεχίζεται η παρακολούθηση και η νοσηλεία του.

4) Αλλοδαπός υπήκοος (Κροάτης), (37 ετών), της Α’ Χειρουργική Κλινική, ολοκλήρωσε τον απεικονιστικό και εργαστηριακό έλεγχο και έλαβε ιατρικό εξιτήριο στις 12:30, από το νοσοκομείο.

Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης

Η ανάγκη επιτάχυνσης της μετάβασης στο νέο οικονομικό μοντέλο…

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ