Εξιτήριο πήρε η μητέρα του 29χρονου Μιχάλη που δολοφονήθηκε το βράδυ της Δευτέρας από χούλιγκανς στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Η μητέρα του αδικοχαμένου νεαρού παρουσίασε συμπτώματα εμφράγματος όταν πληροφορήθηκε την δολοφονία του παιδιού της και παρέμεινε δύο ημέρες στο νοσοκομείο. Η κλινική της εικόνα είναι καλύτερη και αποφασίστηκε να πάρει εξιτήριο.
Ο «Ερυθρός Σταυρός» ενημέρωσε με ανακοίνωσή του για την κατάσταση της υγείας των ατόμων που τραυματίστηκαν στα αιματηρά επεισόδια που έγιναν στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Αναλυτικά:
1) Ημεδαπός υπήκοος, (48 ετών), νοσηλεύεται στη Νευροχειρουργική Κλινική σε σταθερή κατάσταση, σιτίζεται, είναι περιπατητικός και εκκρεμεί ο επαναληπτικός απεικονιστικός έλεγχος προκειμένου να δοθεί σήμερα εξιτήριο.
2) Ημεδαπός υπήκοος, (47 ετών), νοσηλεύεται στη Νευροχειρουργική Κλινική σε σταθερή κατάσταση, σιτίζεται, είναι περιπατητικός και εκκρεμεί ο επαναληπτικός απεικονιστικός έλεγχος προκειμένου να δοθεί σήμερα εξιτήριο.
3) Ημεδαπός υπήκοος, (26 ετών), νοσηλεύεται στη Νευροχειρουργική Κλινική σε σταθερή κατάσταση, έχει κεφαλαλγία και επεισόδια εμέτων. Συνεχίζεται η παρακολούθηση και η νοσηλεία του.
4) Αλλοδαπός υπήκοος (Κροάτης), (37 ετών), της Α’ Χειρουργική Κλινική, ολοκλήρωσε τον απεικονιστικό και εργαστηριακό έλεγχο και έλαβε ιατρικό εξιτήριο στις 12:30, από το νοσοκομείο.
