Στην Αλεξανδρούπολη και στην Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Νικολάου παρέστη σήμερα ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου η πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και στη συνέχεια στην Ιερά Γυναικεία Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου «Παναγία του Εβρου».
Αναφορές έκανε στις καταστρεπτικές πυρκαγιές και στην αθλητική βία η Κατερίνα Σακελλαροπούλου, στο μήνυμά της για την σημερινή ημέρα.
«Γιορτάζουμε με κατάνυξη την Κοίμηση της Θεοτόκου. Και με περισυλλογή, αφού το φετινό καλοκαίρι σημαδεύτηκε, δυστυχώς, από καταστρεπτικές πυρκαγιές και τραγικές απώλειες. Καθώς και από ένα ακόμη περιστατικό αθλητικής βίας, σύμπτωμα οδυνηρών παθογενειών που δεν συνάδουν με τον πολιτισμό μας και τον κόσμο που επιθυμούμε για τα παιδιά μας. Ο λαός μας όμως πάντοτε αντλούσε παρηγοριά και δύναμη από την προστατευτική παρουσία της Παναγίας. Γι’ αυτό και την τιμάμε, κάθε χρόνο, ως Μητέρα της Ζωής. Από τον ακριτικό Έβρο, εύχομαι σε όλους Χρόνια Πολλά!» ήταν το μήνυμα της Προέδρου της Δημοκρατίας.
Κατά την άφιξη της κυρίας Σακελλαροπούλου στο Μητροπολιτικό Ναό τιμές απέδωσε στρατιωτικό άγημα, ενώ την υποδέχτηκαν ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Σταύρος Κελέτσης, βουλευτές, ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χρήστος Μέτιος, ο αντιπεριφερειάρχης Έβρου Δημήτρης Πέτροβιτς και ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης.
