Σε μερική άρση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στον Ασπρόπυργο προχώρησε η Αστυνομία, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση.
Ειδικότερα αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στη λεωφόρο ΝΑΤΟ από τον κόμβο Θριασίου έως τη Ζωοδόχου Πηγής και στα δύο ρεύματα και σε Αγίας Σοφίας και λεωφόρο ΝΑΤΟ προς το βουνό.
