Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης: Ολοκληρώθηκε η ασφαλής μεταφορά των ασθενών

22
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με απόλυτη ασφάλεια μεταφέρθηκαν – με το επιβατικό πλοίο «Αδαμάντιος Κοραής»- σήμερα (22/8) το απόγευμα στο επιβατικό λιμάνι «Απόστολος Παύλος» της Καβάλας οι ασθενείς του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης. Το οποίο, εκκενώθηκε προληπτικά λόγω της καταστροφικής πυρκαγιάς στον Έβρο.

Η επιχείρηση -που συντονίστηκε από το ΕΚΑΒ, τον στρατό, τις διασωστικές ομάδες, την τροχαία και τη διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας- επέτρεψε την άμεση και απρόσκοπτη μεταφορά όλων των ασθενών από το λιμάνι στο νοσοκομείο χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση.

Ο υφυπουργός Υγείας, Δημήτρης Βαρτζόπουλος, που είχε αφιχθεί από νωρίς στο επιβατικό πλοίο και ανέμενε τους ασθενείς επέβλεψε την όλη επιχείρηση. Σε δηλώσεις του τόνισε πως η άφιξη των ασθενών στο νοσοκομείο της Καβάλας είναι η τελευταία φάση μιας απόλυτα πετυχημένης επιχείρησης που ολοκληρώθηκε με αξιοπιστία και ακρίβεια.

«Κινητοποιήθηκαμε από χθες το βράδυ», υπογράμμισε ο υφυπουργός, «όταν άρχισε να επιδεινώνεται η κατάσταση στην ατμόσφαιρα. Αρχικά μεταφέραμε τους ασθενείς στα νοσοκομεία Κομοτηνής και Ξάνθης. Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης από τους ασθενείς που ήδη μεταφέρθηκαν χθες το βράδυ στο πλοίο μετακινήσαμε 25 ασθενείς οδικώς με τα ασθενοφόρα γιατί έπρεπε να είχαν επάρκεια οξυγόνου. Τους υπόλοιπους 26 τους μεταφέραμε με το πλοίο ώστε να συνεχίσουν τη νοσηλεία τους στην Καβάλα».

Ο κύριος Βαρτζόπουλος σημείωσε ακόμα πως υπήρξε πλήρη αναδιοργάνωση των μονάδων και των υπηρεσιών του ΓΝΚ ώστε να είναι σε θέση να υποδεχθεί και να περιθάλψει για όσο χρόνο είναι απαραίτητο τους ασθενείς από την Αλεξανδρούπολη.

Να σημειωθεί πως χθες το βράδυ στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας μεταφέρθηκαν με απόλυτη ασφάλεια και έντεκα νεογνά που νοσηλεύονταν σε μονάδας του ΠΝΑ.

Λόγω της μετακίνησης του πλοίου «Αδαμάντιος Κοραής» από την Αλεξανδρούπολη στην Καβάλα για την μεταφορά των ασθενών, έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση το νησί της Σαμοθράκης. Για τον λόγο αυτό φέριμποτ από τη Θάσο θα καταπλεύσει στη Σαμοθράκη, προκειμένου να μεταφέρει στην Αλεξανδρούπολη οχήματα και επιβάτες.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ