Ανοιχτή από τις 17.00 η Εθνική Οδός Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Μόνο για ΙΧ και στα δύο ρεύματα

15
Σεπτέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Αποδίδεται σήμερα στις 17:00 στην κυκλοφορία και στις δύο κατευθύνσεις, το τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, μεταξύ Α/Κ Συκουρίου και Α/Κ Γυρτώνης, που είχε αποκλειστεί λόγω της υπερχείλισης του Πηνειού ποταμού, με τη σύμφωνη γνώμη των αρμόδιων φορέων και της Ελληνικής Αστυνομίας, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου».

Η κυκλοφορία θα διεξάγεται από την αριστερή λωρίδα και στις δύο κατευθύνσεις αποκλειστικά για Ι.Χ. αυτοκίνητα και οχήματα βάρους έως 3,5 τόνων, σύμφωνα με ανακοίνωση του Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου.

Για τα βαρέα οχήματα θα υπάρξει εκ νέου ανακοίνωση σε μεταγενέστερο χρόνο με βάση την εξέλιξη του φαινομένου και την δυνατότητα ολοκλήρωσης των ελέγχων στο σώμα της οδού, το οποίο παραμένει πλημμυρισμένο στην επίμαχη περιοχή.

Όμιλος AKTOR: Αναπτυξιακή δυναμική με διεθνή προσανατολισμό

Ο Όμιλος AKTOR υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα στρατηγικής χρηματοδότησής…

Καλλιθέα: Ταυτοποιήθηκε το θύμα της φονικής συμπλοκής, ήταν μόλις 15 ετών

Ταυτοποιήθηκε από την Αστυνομία το θύμα της αιματηρής συμπλοκής…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ