Η επόμενη ημέρα ύστερα από τον φρικτό βομβαρδισμό του νοσοκομείου της Γάζας από ισραηλινές δυνάμεις έχει συγκλονίσει όλη τη διεθνή κοινότητα. Το υπουργείο εξωτερικών της χώρας προχώρησε σήμερα το πρωί σε ανακοίνωση αλληλεγγύης στον άμαχο πληθυσμό της Γάζας.
Πιο συγκεκριμένα,
«Το υπουργείο Εξωτερικών εκφράζει τον αποτροπιασμό του για τα γεγονότα που οδήγησαν στη βαθύτατα οδυνηρή απώλεια ανθρώπινων ζωών στο νοσοκομείο της Γάζας», αναφέρει το υπουργείο σε ανακοίνωσή του.
«Η Ελλάδα από την πρώτη στιγμή επεσήμανε με έμφαση την ανάγκη για προστασία των αμάχων και διασφάλιση των ανθρωπιστικών αξιών και εμμένει στη θέση αυτή», προσθέτει.
