Ο πόλεμος στην Μέση Ανατολή βρίσκεται σε εξέλιξη και μία μέρα μετά τον αποτρόπαιο βομβαρδισμό νοσοκομείου στη Γάζα, ολόκληρος ο κόσμος είναι σε αναβρασμό καθώς έχουν αναφερθεί δεκάδες απειλές για τοποθέτηση βόμβας.
Οι πρεσβείες των ΗΠΑ και του Ισραήλ στην Αργεντινή εκκενώθηκαν σήμερα έπειτα από απειλές που δέχθηκαν για τοποθέτηση βόμβας, μετέδωσαν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης Clarin και La Nacion.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, οι απειλές στάλθηκαν μέσω email. Παράλληλα στο σημείο έχουν φτάσει στο σημείο.
