Σακελλαροπούλου-Κεραμέως: Στο επίκεντρο το σχέδιο νόμου για το νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων

24
Οκτώβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, δέχθηκε σήμερα το πρωί την υπουργό Εσωτερικών, Νίκη Κεραμέως, η οποία την ενημέρωσε για θέματα της αρμοδιότητάς της και ειδικότερα για το σχέδιο νόμου του υπουργείου Εσωτερικών, που αφορά το νέο σύστημα επιλογής και αξιολόγησης των διοικήσεων των φορέων του δημοσίου τομέα.

Η κ. Κεραμέως τόνισε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πολίτη και πρόσθεσε πως με τη νέα αξιολόγηση θα αντιμετωπιστούν παθογένειες του παρελθόντος.

Δήμος Αθηναίων: Ένας στους τρεις άστεγους βρίσκεται στον δρόμο για περισσότερα από πέντε χρόνια

Το ζήτημα της αστεγίας στην Αθήνα παραμένει ένα σύνθετο…

Όμιλος AKTOR: Αναπτυξιακή δυναμική με διεθνή προσανατολισμό

Ο Όμιλος AKTOR υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα στρατηγικής χρηματοδότησής…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ