Παύση λειτουργίας του συστήματος τηλεδιοίκησης από τον ΣΣ Αχαρνών μέχρι ΣΣ Τιθορέας – ΟΣΕ εκτιμά υπόθεση δολιοφθοράς

7
Νοέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Εκτός λειτουργίας τέθηκε το σύστημα τηλεδιοίκησης από το τον ΣΣ Αχαρνών μέχρι τον ΣΣ Τιθορέας λόγω φωτιάς, με εύφλεκτο υλικό στα καλώδια , η οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις του ΟΣΕ οφείλεται σε δολιοφθορά.

Χθες, Δευτέρα, στις 19:40 το Κέντρο Τηλεδιοίκησης ΣΚΑ έχασε το τμήμα της τηλεδιοίκησης από τον ΣΣ Αχαρνών μέχρι τον ΣΣ Τιθορέας. Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν λειτουργεί η τηλεδιοίκηση του ΟΣΕ ενώ στο τμήμα από Μενίδι μέχρι Τιθορέα τοπικά λειτουργεί η σηματοδότηση.

Άμεσα συνεργεία του ΟΣΕ και του Αναδόχου ξεκίνησαν την διαδικασία ανίχνευσης βλάβης. Κοντά στον Υποσταθμό Υψηλής Τάσης Αχαρνών που τροφοδοτεί την ηλεκτροκίνηση τα συνεργεία βρήκαν φρεάτιο που άγνωστοι είχαν σπάσει το κάλυκα σκυροδέματος και είχαν βάλει φωτιά με εύφλεκτο υγρό στα καλώδια χωρίς να κλέψουν τίποτα.

«Προφανέστατα πρόκειται για δολιοφθορά που θέτει σε κίνδυνο την κυκλοφορία των τρένων αλλά και την απώλεια ελέγχου της ηλεκτροκίνησης» εκτιμά ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων .

«Ο ΟΣΕ θα εξαντλήσει όλα τα νόμιμα μέσα προκειμένου να διαφυλάξει την ασφάλεια του δικτύου και να βρεθούν οι ένοχοι αυτών των πράξεων» όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης.

Τέλος εποχής στον ΠΑΟΚ: Μετά τους Λόβρεν και Βολιάκο, αποχαιρέτησε και τον Ζόαν Σάστρε

Σε μια ακόμη αποδέσμευση ποδοσφαιριστή προχώρησε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ,…

ΠΑΣΟΚ: Περιοδεία Ανδρουλάκη στα Δωδεκάνησα – Επαφές με πολίτες και τον Μητροπολίτη Κύριλλο

Διήμερη επίσκεψη στο νησί της Ρόδου θα πραγματοποιήσει ο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ