Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΔιεθνήΕυρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Τα πρότυπα Euro 7 για τα οχήματα- Εισάγεται μέτρηση σωματιδίων...

Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Τα πρότυπα Euro 7 για τα οχήματα- Εισάγεται μέτρηση σωματιδίων από το φρενάρισμα των ελαστικών

Για τα μικρά αυτοκίνητα και τα φορτηγά, το ΕυρωΚοινοβούλιο προτείνει να διατηρηθεί το χαμηλότερο επίπεδο εκπομπών σε ισχύ για τη βενζίνη Euro 6. Αυτό σημαίνει μείωση των εκπομπών για τους κινητήρες ντίζελ στα ίδια επίπεδα με τη βενζίνη.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε χτες τα νέα πρότυπα Euro 7, τα οποία ισχύουν για όλα τα οχήματα με πετρελαιοκινητήρες και βενζινοκινητήρες που κυκλοφορούν στους δρόμους στην ΕΕ.

Για πρώτη φορά, τα πρότυπα ρύπανσης αναφέρονται επίσης στα σωματίδια που αφαιρούνται από το φρενάρισμα ή τη διάβρωση των ελαστικών. Μια άλλη πρώτη είναι αυτή των κανόνων για την ελάχιστη διάρκεια ζωής των μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Για τα μικρά αυτοκίνητα και τα φορτηγά, το ΕυρωΚοινοβούλιο προτείνει να διατηρηθεί το χαμηλότερο επίπεδο εκπομπών σε ισχύ για τη βενζίνη Euro 6. Αυτό σημαίνει μείωση των εκπομπών για τους κινητήρες ντίζελ στα ίδια επίπεδα με τη βενζίνη. Το κείμενο του Κοινοβουλίου είναι επομένως λιγότερο φιλόδοξο από αυτό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αλλά σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό του Συμβουλίου, ένδειξη ότι αυτή θα μπορούσε να είναι η τελική εκδοχή, μετά τη διαπραγμάτευση στο Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο, που είναι το τελευταίο βήμα πριν από τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Ο λόγος για αυτήν την λιγότερο φιλόδοξη προσέγγιση είναι το γεγονός ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα είχε ανατραπεί, δεδομένου ότι ήδη παλεύουν με επενδύσεις για την εξάλειψη των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035.

Ο ευρωβουλευτής Alexandr Vondra, εισηγητής του φακέλου, λέει ότι, σε αυτό έτσι, η τιμή των αυτοκινήτων θα είχε ανέβει. Για τα υπόλοιπα οχήματα, στην περίπτωση της μεσαίας και μεγάλης χωρητικότητας, το Κοινοβούλιο μειώνει το επίπεδο εκπομπών σε πιο φιλόδοξο επίπεδο από τα κείμενα της Επιτροπής και του Συμβουλίου.

Από την άλλη πλευρά, το ΕυρωΚοινοβούλιο παρέχει στη βιομηχανία περισσότερο χρόνο για ενα προσαρμοστεί στους νέους κανόνες. Σύμφωνα με αυτούς τους υπολογισμούς, η νέα νομοθεσία Euro 7 θα ισχύει για τα μικρά οχήματα μετά το 2027 και για τα μεγάλα μετά το 2031, στην καλύτερη περίπτωση.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις μας