ΟΑΣΘ: Στα 1.200 το μήνα φτάνουν τα πρόστιμα για «εισιτηριο-διαφυγή»

10
Νοέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Χιλιάδες πολίτες χρησιμοποιούν καθημερινά τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης για τις μετακινήσεις τους, με αρκετούς όμως να μην διαθέτουν εισιτήριο. Το τελευταίο διάστημα έχουν ενταθεί οι έλεγχοι, με τα πρόστιμα να πέφτουν βροχή.

Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Διασφάλισης Εσόδων του ΟΑΣΘ, ο αριθμός των προστίμων ανέρχεται σε 1200 τον μήνα με τα περισσότερα να αφορούν φοιτητές.

Τα γεμάτα λεωφορεία αποτελούν πολλές φορές εμπόδιο για τους επιβάτες, καθώς η πρόσβαση στα μηχανήματα έκδοσης και επικύρωσης εισιτηρίου είναι αδύνατη.

Ο ΟΑΣΘ κάνει έκκληση στο επιβατικό κοινό να πληρώνει το αντίτιμο της μετακίνησης του για να μπορεί με τη σειρά του να ανταποκρίνεται στις λειτουργικές του υποχρεώσεις.

Ενδεικτικά, το κόστος του εισιτηρίου μονής μετακίνησης ανέρχεται στα 90 λεπτά για το κανονικό και στα 45 λεπτά για το μειωμένο ενώ αυτό της μηνιαίας κάρτας στα 27 ευρώ για την κανονική και στα 13,5 για την μειωμένη μετακίνηση.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ