Συνάντηση Μητσοτάκη με τον Αντιπρόεδρο της Δημοκρατίας της Ινδονησίας στο Μέγαρο Μαξίμου

24
Νοέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε το πρωί της Παρασκευής 24 Νοεμβρίου, στο Μέγαρο Μαξίμου, με τον Αντιπρόεδρο της Δημοκρατίας της Ινδονησίας Ma’ruf Amin, ο οποίος επισκέπτεται για πρώτη φορά την Ελλάδα.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, στην οποία επισημάνθηκε ότι το 2024 σηματοδοτεί την επέτειο 75 ετών σύναψης διπλωματικών σχέσεων Ελλάδας-Ινδονησίας, εκφράστηκε η αμοιβαία βούληση για ενίσχυση των διμερών σχέσεων, ιδιαίτερα στους τομείς της οικονομίας, καθώς και σε τομείς αμοιβαίου ενδιαφέροντος, όπως ο τουρισμός και η γαλάζια οικονομία.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Πρωθυπουργός απηύθυνε πρόσκληση στην Ινδονησία να συμμετάσχει με αντιπροσωπεία της στο 9ο «Our Ocean Conference», που θα φιλοξενήσει η Ελλάδα το 2024.

Οι δύο ηγέτες αντάλλαξαν επίσης απόψεις για θέματα διεθνούς και περιφερειακού ενδιαφέροντος, με έμφαση στις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή.

Ο Πρωθυπουργός εξέφρασε τα συλλυπητήριά του για τις απώλειες κατά τον βομβαρδισμό του ινδονησιακού νοσοκομείου στη Γάζα και επανέλαβε την ανάγκη ανθρωπιστικών παύσεων και σεβασμού του Ανθρωπιστικού Δικαίου.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επανέλαβε ότι η λύση για βιώσιμη ειρήνη στη Μέση Ανατολή είναι πολιτική και είναι η λύση δύο κρατών. Υπογράμμισε, τέλος, την προσήλωση της Ελλάδας και της Ινδονησίας στο Διεθνές Δίκαιο και τη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας (UNCLOS), ως αρχή για την ειρηνική επίλυση των διαφορών.

Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Έρχονται 80 επιπλέον αστυνομικοί για πεζές περιπολίες στο κέντρο της Αθήνας

Σημαντική ενίσχυση των αστυνομικών δυνάμεων στην «καρδιά» της πρωτεύουσας…

Βιβλική καταστροφή στη Βενεζουέλα: Ισοπεδώθηκαν πόλεις από διπλό ισχυρότατο σεισμό 7,5 Ρίχτερ

Εφιαλτικές στιγμές βιώνει η Βενεζουέλα μετά το χτύπημα ενός…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ