Παύεται από τα καθήκοντά της η Διοικήτρια του γενικού νοσοκομείου ‘Ελενα Βενιζέλου», με απόφαση του Υπουργού Υγείας, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Ακόμη ένα διοικητικό στέλεχος νοσοκομείου παύεται από τα καθήκοντα του, σε συνέχεια και άλλων αντίστοιχων γεγονότων.
