Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΕλλάδαΕΥΑΘ: Προχωρεί σε ψηφιακή «αποθήκη» τεχνικών δεδομένων για τα δίκτυα ύδρευσης και...

ΕΥΑΘ: Προχωρεί σε ψηφιακή «αποθήκη» τεχνικών δεδομένων για τα δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης

Αντίστοιχα, το Χημείο της ΕΥΑΘ έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει καθημερινά δείγματα νερού με την ακριβή γεωγραφική κατανομή τους στην πόλη και σε συνάρτηση με την προέλευση του νερού σε κάθε σημείο δειγματοληψίας, αναβαθμίζοντας έτσι την αξιοπιστία της, τον  επιχειρησιακό χρόνο και την παραγωγικότητα.

Μια κεντρική ψηφιακή «αποθήκη» τεχνικών δεδομένων (data warehouse), η οποία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης και τις εγκαταστάσεις τους, έχει συγκροτήσει η Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ ΑΕ), η οποία ολοκλήρωσε το 100% της ψηφιοποίησης των υπηρεσιών της, μέσω τεχνολογιών Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών (GIS). Από αυτή την ψηφιακή βάση δεδομένων γίνεται και ο διαμοιρασμός της πληροφορίας στους υπαλλήλους για επιχειρησιακή, καθημερινή χρήση μέσω προσαρμοσμένων εφαρμογών.

Για παράδειγμα, μέσα από το τάμπλετ ή το κινητό τους, τα συνεργεία αποκατάστασης βλαβών έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν άμεσα και με ακρίβεια πού εντοπίζεται η βλάβη, τι είδους δίκτυο εμπλέκεται σε αυτήν, ποια συγκεκριμένα υλικά χρειάζονται, πού βρίσκονται αυτά κ.λπ. (η επισκευή του 98,4% των βλαβών στην ΕΥΑΘ γίνεται εντός της ημέρας).

Αντίστοιχα, το Χημείο της ΕΥΑΘ έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει καθημερινά δείγματα νερού με την ακριβή γεωγραφική κατανομή τους στην πόλη και σε συνάρτηση με την προέλευση του νερού σε κάθε σημείο δειγματοληψίας, αναβαθμίζοντας έτσι την αξιοπιστία της, τον  επιχειρησιακό χρόνο και την παραγωγικότητα.

Παράλληλα, σε τελικό στάδιο βρίσκεται και η σύνδεση με το σύνολο του τομέα εξυπηρέτησης πελατών. Με σκοπό τη μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης αιτημάτων των πελατών της, η εταιρεία εστιάζει πλέον στην ολοκλήρωση της ψηφιοποίησης και του τομέα εξυπηρέτησης πελατών (είτε ηλεκτρονικά, μέσω του MyEyathPortal, είτε στα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης).

Στον τομέα αυτόν, οι υπηρεσίες GIS διασφαλίζουν την εγκυρότητα της γεωγραφικής θέσης του πελάτη ή της δηλωθείσας βλάβης (ηλεκτρονικά μέσω του «MyEyathPortal» ή με φυσικό τρόπο μέσω τηλεφωνικού κέντρου) και αυτοματοποιούν την σωστή γεωγραφική καταχώριση της εκάστοτε τοποθεσίας, με όλα τα οφέλη της άμεσης ανταπόκρισης.

«Στην ΕΥΑΘ αξιοποιούμε καινοτόμες διαδικασίες και αυτοματισμούς, ώστε να ψηφιοποιήσουμε κάθετα όλες τις επιχειρησιακές λειτουργίες μας. Είμαστε περήφανοι για τα συστήματα GIS που διαθέτουμε, μας αναγνωρίζουν διεθνώς για την πρόοδο που έχουμε κάνει, γι’ αυτό άλλωστε και οι τεχνολογίες μας αυτές αποτελούν πρόσφορο έδαφος συνεργασίας και μεταφοράς τεχνογνωσίας σε ομοειδείς εταιρείες του εξωτερικού. Αποτελούμε πλέον έναν φορέα καινοτομίας και έρευνας σε θέματα ύδρευσης – αποχέτευσης στην ευρύτερη περιοχή, πρωτίστως βέβαια στοχεύουμε να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες καθημερινά στους συμπολίτες μας» επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Άνθιμος Αμανατίδης.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις μας