37 ακόμη στελέχη αποχώρησαν από τον ΣΥΡΙΖΑ στη Λάρισα

5
Δεκέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συνεχίζονται  οι αποχωρήσεις στελεχών από τον ΣΥΡΙΖΑ.

37 ακόμη μέλη της τοπικής οργάνωσης στη Λάρισα ανακοίνωσαν ότι εγκαταλείπουν το κόμμα, μια ημέρα μετά τη δημιουργία της «Νέας Αριστεράς», της Κ.Ο. των βουλευτών που αποχώρησαν από την αξιωματική αντιπολίτευση.

Σύμφωνα με πληροφορίες της larissanet τα 37 στελέχη και μέλη του ΣΥΡΙΖΑ Λάρισας προχώρησαν σε δήλωση αποχώρησης, σημειώνοντας πως πρόκειται για μια οδυνηρή και καθόλου εύκολη απόφαση.

«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει στραφεί ολοκληρωτικά στον κυνικό κυβερνητισμό και δεν προσφέρει πια το δημοκρατικό πεδίο κριτικής αντιπαράθεσης και σύνθεσης διαφορετικών απόψεων στο εσωτερικό του. Παρ’ όλα αυτά και παρότι κλείνει ένας κύκλος με τις αποχωρήσεις αυτά, τα στελέχη και μέλη είναι αποφασισμένα να μη σταματήσουν να αγωνίζονται», αναφέρουν στην κοινή δήλωσή τους τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ