Κακουργηματική δίωξη ασκήθηκε από τον εισαγγελέα σε βάρος του 37χρονου ιδιοκτήτη των τριών σκύλων που επιτέθηκαν μέχρι θανάτου στην 50χρονη, στην αυλή του σπιτιού της, στη Νεοχωρούδα, έξω από τη Θεσσαλονίκη.
Ο εισαγγελέας έκρινε ότι η κατηγορία έπρεπε να μετατραπεί σε ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο και μέχρι να απολογηθεί στον ανακριτή θα παραμείνει υπό κράτηση.
Βάσει της δικογραφίας που σχηματίστηκε εις βάρος του υπάρχουν μαρτυρίες, σύμφωνα με τις οποίες τα τρία μεγαλόσωμα ζώα είχαν βγει και κατά το παρελθόν από την περίφραξη της οικίας του 37χρονου.
Ο ίδιος φέρεται να ισχυρίζεται ότι τα σκυλιά άνοιξαν μία μικρή τρύπα στον συρμάτινο φράχτη, περίπου 30 εκατοστών, απ’ όπου διέφυγαν, χωρίς να αντιληφθεί κάτι ο ίδιος. Κατά πληροφορίες, ο ισχυρισμός αυτός κρίνεται ως μη πειστικός από την εισαγγελική Αρχή, καθώς εκτιμάται ότι η τρύπα υπήρχε από προγενέστερο χρόνο.
«Είχα τα σκυλιά στην αυλή του σπιτιού μου, που είναι περιφραγμένη. Η περίφραξη είναι δύο μέτρα, τα σκυλιά ήταν φύλακες του σπιτιού μου και ήταν ασφαλή» ανέφερε, διά του συνηγόρου του, ο κατηγορούμενος, τονίζοντας ότι δεν είχαν εκδηλώσει άλλη φορά επιθετική συμπεριφορά και ήταν εκπαιδευμένα. Δήλωσε, ακόμη, συντετριμμένος για το τραγικό περιστατικό, ενώ εξέφρασε τη βαθιά του λύπη του για τον χαμό της γυναίκας.
Η σορός της 50χρονης, μητέρας δύο παιδιών, αναμένεται να εξεταστεί από ιατροδικαστή, ενώ τα ζώα μεταφέρθηκαν στην αρμόδια Κτηνιατρική Υπηρεσία, όπου θα υποβληθούν σε εξετάσεις.
