Η ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ συγκρότησε επιτροπή διαπραγμάτευσης για νέα Ε.Σ.Σ.Ε.E

14
Δεκέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με απόφασή του, το τακτικό Δ.Σ της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ-ΚΗΕ που συνεδρίασε, χθες Τετάρτη στις 13 Δεκεμβρίου, αποφάσισε να διεκδικήσει νέα συλλογική σύμβαση εργασίας.

Ειδικότερα αναφέρει πως:

«Στη συνεδρίαση συγκροτήθηκε με απόφαση του Δ.Σ. η Επιτροπή Διαπραγμάτευσης της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ η οποία θα συμμετάσχει στη διαβούλευση για την κατάρτιση νέων Ε.Σ.Σ.Ε 2024, με τις διοικήσεις των εταιριών Δ.Ε.Η., Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε., Α.Δ.Μ.Η.Ε. και Δ.Ε.Η. Ανανεώσιμες.

Το Προεδρείο και το Δ.Σ. της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ-ΚΗΕ, δεσμεύονται για ακόμη μία φορά να πράξουν τα δέοντα, ώστε να διασφαλιστούν τα δικαιώματα και συμφέροντα όλων των εργαζομένων, παλιών και νέων. Θα επιδιώξουν, όπως άλλωστε έπρατταν πάντοτε, να αποκομίσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από τις επερχόμενες διαπραγματεύσεις, για την υπογραφή ικανοποιητικών Ε.Σ.Σ.Ε».

Institute of Life – IASO: «Νοιάσου για την Γονιμότητά σου»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Golden Hall, τον πιο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ