Βέλγιο: Αυξημένη η κυκλοφορία του κορονοϊού αλλά χωρίς υπερφορτωμένο σύστημα υγείας

28
Δεκέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σημαντική είναι η κυκλοφορία του κορονοϊού στο Βέλγιο, όπως φαίνεται από τον έλεγχο των λυμάτων. Για το δεύτερο μεγαλύτερο κύμα της COVID19 στη χώρα, κάνει λόγο ο ιολόγος Μαρκ Βαν Ρανστ σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Het Belang Van Limburg», επισημαίνοντας ωστόσο ότι το σύστημα υγείας δεν είναι υπερφορτωμένο.

Toυλάχιστον οι μισές περιπτώσεις κορονοϊού οφείλονται στην παραλλαγή «Pirola» η οποία προέρχεται από την «Omicron»,  σύμφωμα με τα βελγικά μέσα. Για συμπτώματα ίδια με της «Omicron» μιλά ο Μαρκ Βαν Ρανστ, ενώ φλαμανδόφωνα μέσα αναφέρουν μεταξύ των πιθανών συμπτωμάτων ενόχληση στα μάτια, εξανθήματα και διάρροια.

Από την πλευρά του, ο ιολόγος του Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας, Sciensano,  Στέβεν Βαν Γκοτ,  συμφωνεί ότι η «Pirola» έχει συμπτώματα παρόμοια με τις προηγούμενες παραλλαγές της CΟVID19 και σημειώνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις «είναι αρκετά ήπια», αν και περιστασιακά η μόλυνση μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρή πνευμονία.

Τέλος, επισημαίνεται ότι πολλοί ασθενείς με COVID βρίσκονται στην εντατική, δεν διακομίζονται λόγω του κορονοϊού. Συχνά καταλήγουν στην εντατική και μετά αποδεικνύεται ότι νοσούν.

Κυριάκος Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης – 350 εκατ. ευρώ για τη διαστημική πολιτική

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «σημαντικά βήματα,…

Τράπεζα της Ελλάδος: «Σύνεση» στις αυξήσεις μισθών με ταβάνι το 4% και δέσμη μέτρων για το Δημογραφικό

Σαφείς συστάσεις προς την κυβέρνηση, τις επιχειρήσεις και τα…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ