Τηλεφωνική επικοινωνία Mητσοτάκη – Σίσι

3
Ιανουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο τη Αιγύπτου Aμπντέλ Φατάχ Σίσι, τον οποίο συνεχάρη για την επανεκλογή του.

Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας συζητήθηκε η περαιτέρω ενίσχυση των στρατηγικών σχέσεων Ελλάδας – Αιγύπτου, καθώς και οι τελευταίες εξελίξεις στην περιοχή.

Ο Πρωθυπουργός επανέλαβε την αυξανόμενη ανησυχία του για την ανθρωπιστική κατάσταση στη Γάζα και υπογράμμισε ότι η Ελλάδα υποστηρίζει τις προσπάθειες της Αιγύπτου για την ασφαλή και άμεση παράδοση ανθρωπιστικής βοήθειας στον άμαχο πληθυσμό.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την εκτίμησή του για την εποικοδομητική στάση που τηρεί η Αίγυπτος για την επίλυση της κρίσης στη Μέση Ανατολή.

Οι δύο ηγέτες εξέφρασαν την ανησυχία τους για την αυξανόμενη ένταση στα σύνορα Ισραήλ – Λιβάνου.

Συζήτησαν ακόμη για τις σχέσεις Αιγύπτου – Ε.Ε., την ενίσχυση των οποίων υποστηρίζει η Ελλάδα, καθώς, όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός, η Αίγυπτος είναι πυλώνας σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή.

Μετρό: Αλλαγές στα δρομολόγια της Γραμμής 3 από αύριο, Κυριακή – Ποιοι σταθμοί θα επηρεαστούν

Από αύριο Κυριακή 28/06 οι σταθμοί «Μέγαρο Μουσικής», «Αμπελόκηποι»,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ