Με αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, ξεκίνησε το νέο έτος, με επίκεντρο τα κρίσιμα χαρτοφυλάκια των υπουργείων Προστασίας του Πολίτη, Υγείας και Εργασίας. Όπως μετέφεραν κυβερνητικές πηγές, ο πρωθυπουργός προχώρησε σε διορθωτικές κινήσεις, με σκοπό την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του κυβερνητικού έργου. Oι νέοι υπουργοί και υφυπουργοί της κυβέρνησης, θα ορκισθούν σήμερα στις 18:00, στο Προεδρικό Μέγαρο, ενώπιον της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και παρουσία του πρωθυπουργού.
«Με δεδομένη την προτεραιότητα που δίνει η κυβέρνηση σε ζητήματα ασφαλείας των πολιτών, επικεφαλής στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη αναλαμβάνει ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, που διαθέτει πλούσια εμπειρία σε αυτόν τον τομέα» ανέφεραν για την υπουργοποίησή του κυβερνητικά στελέχη.
Το υπουργείο Υγείας αναλαμβάνει ο Άδωνις Γεωργιάδης. Πρόκειται για τομέα στον οποίο δίνει, επίσης, μεγάλη έμφαση η κυβέρνηση. Σχολιάζοντας την επιστροφή του κ. Γεωργιάδη στο υπουργείο Υγείας κυβερνητικά στελέχη ανέφεραν ότι είναι ένας υπουργός με μεταρρυθμιστική εμπειρία, που επελέγη προκειμένου να προχωρήσει τις μεταρρυθμίσεις που ήδη έχουν ξεκινήσει τους προηγούμενους μήνες.
Όσον αφορά την τοποθέτηση της Δόμνας Μιχαηλίδου στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κυβερνητικά στελέχη επισήμαναν ότι έχει θητεύσει με επιτυχία στο συγκεκριμένο υπουργείο.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης αναβαθμίζεται σε υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ και μαζί με την εκπροσώπηση της κυβέρνησης αναλαμβάνει και τις αρμοδιότητες του Τύπου. Υφυπουργός Παιδείας με αρμοδιότητα την Επαγγελματική Κατάρτιση, αναλαμβάνει η βουλευτής Επικρατείας Ιωάννα Λυτρίβη.
Κυβερνητικά στελέχη τοποθετήθηκαν για τις αλλαγές: «Ο πρωθυπουργός, όπως έχει δείξει όλα τα προηγούμενα χρόνια, όταν κρίνει, προχωράει σε διορθωτικές κινήσεις προκειμένου να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα του κυβερνητικού έργου. Και σε αυτή την περίπτωση έδρασε άμεσα και αποφασιστικά. Για να έχουμε ένα πιο δυναμικό ξεκίνημα τη νέα χρονιά σε κρίσιμους τομείς»
Ο κ. Χρυσοχοϊδης επιλέχθηκε για 5η φορά στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και εξαιτίας των διαδοχικών γεγονότων της οπαδικής βίας αλλά και της έξαρσης στον τομέα της εγκληματικότητας. Με την απόφαση αυτή του πρωθυπουργού γίνεται ένα δυναμικό ξεκίνημα, δεδομένου ότι την επόμενη εβδομάδα συνεδριάζει και το πρώτο υπουργικό συμβούλιο για το 2024 και ουσιαστικά δίνει με αυτόν τον τρόπο ο κ. Μητσοτάκης τον τόνο για τις μεταρρυθμίσεις που επίκεινται.
