Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κατά την πρώτη ενημέρωση των πολιτικών συντακτών για το νέο έτος μίλησε για την υποδοχή του 2024 με την Ελλάδα να είναι πρωταθλήτρια στην ανάπτυξη και με τους «δείκτες που μας πλήγωναν», όπως η ανεργία, να οδηγούν με εντατικότερους ρυθμούς την προώθηση των μεγάλων μεταρρυθμίσεων. Ο Π. Μαρινάκης αναφέρθηκε στο κυβερνητικό έργο από την ενίσχυση για 600.000 δημόσιους υπάλληλους και τις συντάξεις μέχρι το αφορολόγητο και το επίδομα μητρότητας και σε αγρότισσες, τη μείωση του ΕΝΦΙΑ και τις επενδύσεις ύψους 12 δισ. καθώς και την αύξηση δαπανών στην υγεία και την παιδεία.
Σχετικά με τη νέα σύνθεση της κυβέρνησης, ο Π. Μαρινάκης δήλωσε ότι ο πρωθυπουργός έχει το προνόμιο των κυβερνητικών αλλαγών. Συμβαίνει και θα συμβαίνει με στόχο την καλύτερη δυνατή λειτουργία της κυβέρνησης και καλύτερα αποτελέσματα για τους πολίτες με βάση όσων προεκλογικά εξαγγέλθηκαν και για να τρέξει το κυβερνητικό έργο.
«Είναι ανάγκη να τρέξουμε πιο γρήγορα την υλοποίηση του προγράμματος και σε αυτό θα κριθούμε. Το σίγουρο είναι ότι αυτά που είπαμε προεκλογικά θα τα υλοποιήσουμε μετεκλογικά», πρόσθεσε.
Δεν απέκλεισε, επίσης, τη συνάντηση του πρωθυπουργού με τον Άντονι Μπλίνκεν στα Χανιά αλλά δήλωσε ότι θα ακολουθήσει επίσημη ενημέρωση.
Για τη Συνθήκη της Λωζάνης είπε ότι είναι «στέρεο νομικά θεμέλιο και αναπόσπαστο κομμάτι της Διακήρυξης των Αθηνών. «Η χώρα παραμένει κατά οποιουδήποτε αναθεωρητισμού. Χρειάζεται περισσότερη προσοχή στις δημόσιες τοποθετήσεις ανθρώπων που έχουν διανύσει χιλιόμετρα στο δημόσιο λόγο»
Σε ερωτήσεις για το εάν οι αλλαγές στη σύνθεση της κυβέρνησης συνδέονται με τις δηλώσεις Συρίγου, συμπλήρωσε:
«Οι δηλώσεις Κασσελάκη δεν έχουν σχέση με την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό. Ελάχιστοι δεν το βλέπουν ή κάνουν ότι δεν το βλέπουν. Η όλη διαχείριση από τον ΣΥΡΙΖΑ έγινε μεταμεσονύκτια και σε ώρα Αμερικής και σχετικά με τα περί πατριωτικής Αριστεράς ίσως ο κ. Κασσελάκης να προσβλέπει σε μελλοντική συνεργασία με τον κ. Βελόπουλο», ενώ τόνισε ότι «με τα εθνικά θέματα δεν παίζουμε».
Για τον κορωνοiο κάλεσε όλους τους πολίτες να τηρήσουν συστάσεις ΕΟΔΥ επιτροπής και να εμβολιαστούν άτομα ηλικίας άνω των 60 ετών και με υποκείμενα νοσήματα.
