Η Ένωση Συντακτών Μακεδονίας Θράκης κατήγγειλε επίθεση αστυνομικού εις βάρος δημοσιογράφου

13
Σεπτέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συντακτών Μακεδονίας-Θράκης εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για την επίθεση αστυνομικού με χρήση γκλομπ στον δημοσιογράφο, μέλος της ΕΣΗΕΜ-Θ, Γιώργο Φακή, ο οποίος κάλυπτε πορεία διαμαρτυρίας στη Λάρισα, χθες Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023.

Όπως τεκμηριώνεται και από σχετικό βίντεο, αστυνομικός ασκεί αναίτια βία εις βάρος του συναδέλφου, μολονότι εκείνος δηλώνει σαφώς την ιδιότητά του.

Η ΕΣΗΕΜ-Θ επανειλημμένα έχει ζητήσει από τις αστυνομικές αρχές να αποτρέψουν κάθε τέτοιο περιστατικό και να προστατεύσουν, όπως οφείλουν, τους δημοσιογράφους την ώρα που αυτοί ασκούν το έργο τους.

Institute of Life – IASO: «Νοιάσου για την Γονιμότητά σου»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Golden Hall, τον πιο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ