Συνάντηση Γιάννη Βρούτση με τον πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Γυμναστικής

20
Σεπτέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού,Γιαννης Βρούτσης , υποδέχθηκε τον πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Γυμναστικής (FIG), Μορινάρι Γουατανάμπε, που συνοδευόταν από τον πρόεδρο της Ελληνικής Γυμναστικής Ομοσπονδίας, Θανάση Σταθόπουλο, και τον γενικό γραμματέα της, Κώστα Πανταζή. Στη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε σε άριστο κλίμα, συζητήθηκαν θέματα που άπτονται τόσο του αθλήματος της γυμναστικής σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο, όσο και ζητήματα του Ολυμπιακού Κινήματος, δεδομένου ότι ο κ. Γουατανάμπε αποτελεί και μέλος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής.

Επιπλέον, επισημάνθηκε η τοποθέτηση του κ. Πανταζή στην επιτροπή «Age Group Society» της FIG, η οποία μελετά τρόπους για τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών και τη μείωση λήψης φαρμάκων των ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας, πεδίο που ο κ. Βρούτσης τόνισε ότι γνωρίζει καλά και από την προηγούμενη θητεία του ως Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τη δέσμευση για ακόμα πιο στενή και αποτελεσματική συνεργασία, με δράσεις που θα λειτουργήσουν προς όφελος της ελληνικής γυμναστικής, αλλά και του ελληνικού αθλητισμού συνολικά.

Ανακοίνωση του ΚΚΕ Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το…

Ο «χάρτης» των ναρκωτικών στην Ελλάδα: Κυριαρχούν κοκαΐνη και κάνναβη – Το νέο ψηφιακό modus operandi των κυκλωμάτων

Μεγάλες δομικές αλλαγές στον τρόπο δράσης των δικτύων διακίνησης…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ