Σε συνέχεια της πρόσφατης επίσκεψης του πρωθυπουργού της Ινδίας στην Ελλάδα, ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Δημήτρης Καιρίδης συνάντησε σήμερα τoν Πρέσβη της Ινδίας στη χώρα μας, Ρουντρέντα Ταντόν.
Στο πλαίσιο της περαιτέρω ενίσχυσης των διμερών σχέσεων, ο Υπουργός ενημερώθηκε για τις δραστηριότητες και τα προβλήματα της ινδικής κοινότητας στην Ελλάδα.
Συζητήθηκαν, μεταξύ άλλων, ζητήματα ασφάλειας, καθώς και οι προοπτικές ενδυνάμωσης της διμερούς συνεργασίας σε θέματα κινητικότητας και μετανάστευσης.
