Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου παρέστη απόψε σε εκδήλωση της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο.
Η εκδήλωση είχε αφορμή τον εορτασμό των 50 χρόνων από την ίδρυσή της και επέδωσε βραβεία σε δωρητές και υποστηρικτές. Δόθηκαν 40 υποτροφίες σε αρχιτέκτονες-αναστηλωτές, δημιουργώντας μια στιβαρή υποδομή για την αποκατάσταση μια σειρά μνημείων σε ολόκληρη τη χώρα.
Από το 1972 η Εταιρία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού αγωνίζεται για την προστασία και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Για την ΕΛΛΕΤ ο πολιτισμός και το περιβάλλον συνδέονται άρρηκτα. Αξίζει να σημειωθεί πως ιδρύθηκε από τον Κώστα και Λυδία Καρρά, κατοίους του Λονδίνου, ως αντίδραση στις τεράστιες καταστροφές που είχε προκαλέσει το καθεστώς της δικτατορίας. Καταστροφές που αφορούσαν τόσο τον φυσικό πλούτο όσο και την αρχιτεκτονική παρακαταθήκη της χώρας.
