Συνάντηση με τον αναπληρωτή πρωθυπουργό και υπουργό Εξωτερικών της Ιορδανίας Αϊμάν Σαφάντι είχε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης, ο οποίος βρίσκεται στη Νέα Υόρκη για τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αναγνώρισαν ότι η ανάπτυξη της συνεργασίας Ελλάδας και Ιορδανίας είναι προς όφελος και των δύο χωρών, όπως αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών σε ανάρτησή του στο twitter.
