Για μεγάλη διοικητική ανεπάρκεια στην κυβέρνηση και στην αυτοδιοίκηση έκανε λόγο ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης σε τηλεοπτική του συνέντευξη.
Ενώ πρόσθεσε, μεταξύ άλλων: «Ο μηχανισμός της ΝΔ απέτυχε (…) Πρέπει να γίνει απορρόφηση των πόρων για να γίνουν έργα».
Για την κατάσταση με τις πλημμύρες στη Θεσσαλία έκανε γνωστό ότι θα πάει σύντομα στον Βόλο που έχει πληγεί σημαντικά.
Αναφορικά με όσα είπε ο πρωθυπουργός για τον ίδιο μιλώντας στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ, δήλωσε: «Να ασχολείται με το κράτος, όχι με εμένα. Έχει ζωές στα χέρια του».
Είπε, ακόμη:
«Η απουσία μου από τη Βουλή δεν είναι πρόβλημα (…) Η πυξίδα μας είναι ο άνθρωπος (…) Θέλω νέο αίμα στον ΣΥΡΙΖΑ (…) Έχω ξεκάθαρες θέσεις για όλα τα θέματα (…) Το σχέδιό μου είναι η σύγχρονη πατριωτική Αριστερά (…) Να δώσουμε φωνή στην κοινωνία (…)» ανέφερε ο κ. Κασσελάκης.
«Τα όργανα να μην έχουν αλαζονεία» είπε, για τα εσωκομματικά του ΣΥΡΙΖΑ
