Η περιοχή της Θεσσαλίας έχει χτυπηθεί αλύπητα από τις απανωτές κακοκαιρίες των τελευταίων μηνών με αποτέλεσμα οι ζημιές να προστίθενται και οι πολίτες μέσα από τις κακουχίες να αναζητούν μια ελπίδα να πιαστούν χωρίς αυτό θα φαίνεται εφικτό στο άμεσο μέλλον…
Οι παρακάτω φωτογραφίες αποτυπώνουν μια πρώτη εικόνα της κατάστασης που επικρατεί στο Βόλο. Οι υποδομές της περιοχής σε ορισμένα σημεία έχουν καταστραφεί ολοσχερώς. Παράλληλα, εργαζόμενοι του δήμου και πολίτες προσπαθούν να μαζέψουν το νερό και τη λάσπη που έχει ”καταπιεί’ τα πάντα.
