Στη Βάρνα της Βουλγαρίας θα μεταβεί αύριο Δευτέρα, το πρωί, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, όπου θα συμμετάσχει στην Τριμερή Σύνοδο Κορυφής Ελλάδας – Βουλγαρίας – Ρουμανίας.
Η σύνοδος θα επικεντρωθεί στην περιφερειακή συνδεσιμότητα, ειδικότερα σε έναν μελλοντικό διάδρομο διασύνδεσης Ελλάδας-Βουλγαρίας-Ρουμανίας από τη Θεσσαλονίκη μέσω Καβάλας, Αλεξανδρούπολης, Μπουργκάς, Βάρνας προς την Κωνστάντζα, με πιθανή επέκταση στη Μολδαβία.
Πιο συγκεκριμένα, ο στόχος είναι η οικοδόμηση σύγχρονων μεταφορών, επικοινωνιών και ενεργειακών υποδομών κατά μήκος του διαδρομής για την ενίσχυση των οικονομικών και πολιτικών σχέσεων των συμμετεχόντων χωρών.
Τη διεξαγωγή της συνάντησης αυτής πρότεινε ο αρχηγός της βουλγαρικής κυβέρνησης κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην Αθήνα τον Αύγουστο.
