Στο Κουβέιτ ο Γ. Γεραπετρίτης για συνάντηση με τον ΥΠΕΞ Abdullah Ali Al-Yahya

25
Απρίλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, επισκέπτεται σήμερα την Πόλη του Κουβέιτ, όπου θα έχει συνάντηση με τον υπουργό Εξωτερικών του Κουβέιτ, Abdullah Ali Al-Yahya.

Θα ακολουθήσει γεύμα εργασίας που θα παραθέσει ο υπουργός Εξωτερικών του Κουβέιτ στην ελληνική αντιπροσωπεία και συναντήσεις του κ. Γεραπετρίτη με επικεφαλής επενδυτικών φορέων του Κουβέιτ.

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ