Γ. Γεραπετρίτης: Άριστο το επίπεδο συνεργασίας Ελλάδας και Γερμανίας

Συζητήσαμε σχετικά με τα μείζονα ζητήματα των διμερών μας σχέσεων που αφορούν την ενέργεια, την οικονομία, το εμπόριο, τον τουρισμό.
7
Σεπτέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η συνάντηση έγινε στο περίπτερο της Γερμανίας στην 88η ΔΕΘ, όπου είναι τιμώμενη χώρα και όπως είπε ο κ. Γεραπετρίτης αυτό «αποτελεί ακριβώς την απόδειξη των εξαιρετικών διμερών σχέσεων που έχουμε με την Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας».

Πρόσθεσε, δε, ότι οι δύο χώρες μοιράζονται αρχές, οι οποίες έχουν να κάνουν με την προσήλωση στο διεθνές δίκαιο, με την ανάπτυξη της πράσινης οικονομίας, με την έμφαση στις νέες τεχνολογίες.

«Με την Γερμανία έχουμε ένα άριστο επίπεδο συνεργασίας, αυτό είχα την ευκαιρία να επιβεβαιώσω και με τον αντικαγκελάριο Χάμπεκ. Συζητήσαμε σχετικά με τα μείζονα ζητήματα των διμερών μας σχέσεων που αφορούν την ενέργεια, την οικονομία, το εμπόριο, τον τουρισμό. Υπάρχει μεγάλο περιθώριο περαιτέρω ανάπτυξης των σχέσεων», τόνισε.

Υπογράμμισε ότι «η Ελλάδα θα συνεχίσει να αποτελεί έναν πυλώνα ασφάλειας και σταθερότητας, έναν πυλώνα ο οποίος ενθαρρύνει τις επενδύσεις, την ανάπτυξη», ενώ επισήμανε ότι «συμπορευόμαστε με την Ευρώπη, την Ευρωπαϊκή Ένωση για μια Ευρώπη των λαών, μια Ευρώπη της ευημερίας».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ