Με το ερώτημα της διαγραφής από μέλος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ παραπέμπεται ο Μάριος Σαλμάς με επιστολή του πρωθυπουργού στον Πρόεδρο της Επιτροπής Δεοντολογίας του κόμματος.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με πηγές, ο Πρωθυπουργός και Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Δεοντολογίας της Νέας Δημοκρατίας, Ιωάννη Τραγάκη, παραπέμπει στην επιτροπή με το ερώτημα της διαγραφής από μέλος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ, με βάση την περίπτωση β) του άρθρου 20 και το άρθρο 21 του Κανονισμού Λειτουργίας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, τον βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας, Μάριο Σαλμά.
Να σημειωθεί ότι στην συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ τον περασμένο Ιούνιο καταγράφηκε έντονη στιγμή όταν ο Μάριος Σαλμάς αναρωτήθηκε αν η Ν.Δ. είναι «με τους λίγους ή με τους πολλούς». Η τοποθέτησή του προκάλεσε την άμεση και οργισμένη αντίδραση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη που τόνισε: «Δε δέχομαι υπονοούμενα. Δεν θα δεχτώ αιχμές. Είμαστε με τους πολλούς και γι΄ αυτό πήραμε 41%».
