Παραπομπή του βουλευτή Μ. Σαλμά από τον Κυρ. Μητσοτάκη με το ερώτημα της διαγραφής από την Κ.Ο. της ΝΔ

Στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ τον περασμένο Ιούνιο ο Μάριος Σαλμάς αναρωτήθηκε αν η Ν.Δ. είναι «με τους λίγους ή με τους πολλούς».
21
Σεπτέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τέλος εποχής στον ΠΑΟΚ: Μετά τους Λόβρεν και Βολιάκο, αποχαιρέτησε και τον Ζόαν Σάστρε

Σε μια ακόμη αποδέσμευση ποδοσφαιριστή προχώρησε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ,…

ΠΑΣΟΚ: Περιοδεία Ανδρουλάκη στα Δωδεκάνησα – Επαφές με πολίτες και τον Μητροπολίτη Κύριλλο

Διήμερη επίσκεψη στο νησί της Ρόδου θα πραγματοποιήσει ο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ