Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μεταβαίνει σήμερα στο Ντουμπρόβνικ της Κροατίας, όπου θα συμμετάσχει στη Σύνοδο Κορυφής Ουκρανίας – Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Ο πρωθυπουργός θα συναντήσει στην Κροατία τον Βολοντιμίρ Ζελένσκι και αναμένεται να εκφράσει για ακόμη μια φορά την στήριξη της Ελλάδας προς την Ουκρανία και τον αγώνα που δίνει απέναντι στην ρωσική εισβολή.
Επίσης, ο Κ. Μητσοτάκης θα τονίσει στην σύνοδο την ανάγκη για συνεργασία στην Νοτιοανατολική Ευρώπη αλλά και την ανάγκη ένταξης των δυτικών Βαλκανίων στην ΕΕ μέσω τον κριτηρίων της Κοπεγχάγης. Η Ελλάδα έχει πρωταγωνιστήσει σε αυτή τη προσπάθεια από το 2003 και την διακήρυξη της Θεσσαλονίκης.
Στη Σύνοδο αναμένεται να συμμετάσχουν, εκτός από τον Έλληνα πρωθυπουργό και τον Πρόεδρο της Ουκρανίας, οι ομόλογοί του, της Σλοβακίας, του Μαυροβουνίου, του Κοσόβου, οι Πρωθυπουργοί της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας, της Αλβανίας, της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης, της Βόρειας Μακεδονίας, οι υπουργοί Εξωτερικών της Σερβίας και της Τουρκίας, καθώς και η Επίτροπος της Κροατίας στην Ε.Ε.
