Η Ν. Κεραμέως στην Βουδαπέστη για το EPSCO

Η υπουργός θα συμμετάσχει σε συνεδρίαση, με θέμα την αντιμετώπιση ελλείψεων εργατικού δυναμικού.
10
Οκτώβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο Συμβούλιο των Υπουργών Απασχόλησης και Κοινωνικής Πολιτικής (EPSCO) θα συμμετάσχει σήμερα η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως. Η Σύνοδος θα πραγματοποιηθεί στη Βουδαπέστη και διοργανώνεται από την ουγγρική Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

Η υπουργός θα συμμετάσχει σε συνεδρίαση, με θέμα την αντιμετώπιση ελλείψεων εργατικού δυναμικού, μέσω της κινητοποίησης ανεκμετάλλευτου εργατικού δυναμικού, στο πλαίσιο των δημογραφικών προκλήσεων, όπου θα πραγματοποιήσει ομιλία. Επίσης, στο πλαίσιο της Συνεδρίασης, η κα Κεραμέως θα συναντηθεί με τον Εκτελεστικό Διευθυντή του Ευρωπαϊκού Ιδρύματος για τη Βελτίωση των Συνθηκών Διαβίωσης και Εργασίας (Eurofound), Ivailo Kalfin.

Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Έρχονται 80 επιπλέον αστυνομικοί για πεζές περιπολίες στο κέντρο της Αθήνας

Σημαντική ενίσχυση των αστυνομικών δυνάμεων στην «καρδιά» της πρωτεύουσας…

Βιβλική καταστροφή στη Βενεζουέλα: Ισοπεδώθηκαν πόλεις από διπλό ισχυρότατο σεισμό 7,5 Ρίχτερ

Εφιαλτικές στιγμές βιώνει η Βενεζουέλα μετά το χτύπημα ενός…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ