Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, αναφέρθηκε στις μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ, τον πληθωρισμό και το νέο παραγωγικό μοντέλο.
Όπως δήλωσε στον ΣΚΑΪ, «πέρσι τέτοιο καιρό ο πληθωρισμός στα τρόφιμα ήταν 10,4%, ενώ αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο 3%. Αν δεν είχαμε την αύξηση 60% στην τιμή του λαδιού σε σχέση με πέρσι, θα ήταν στο 1%».Ο υπουργός τόνισε ότι το καλοκαίρι υπήρξαν προϊόντα με μειωμένες τιμές, αλλά και προϊόντα που αυξήθηκαν λόγω της αυξημένης ζήτησης, όπως τα ψάρια.
«Έχουμε ένα τρίπτυχο που παλεύουμε. Πρώτον, ζητάμε από τους επιχειρηματίες υπευθυνότητα και είναι θετικό αυτό που κάνουν με τα 120 προϊόντα. Δεύτερον, η πολιτεία πραγματοποιεί ελέγχους. Και τρίτον, οι πολίτες πρέπει να αγοράζουν από εκεί που τους συμφέρει», πρόσθεσε ο κ. Θεοδωρικάκος.
Σχετικά με το νέο παραγωγικό μοντέλο της χώρας, ο υπουργός ανέφερε ότι στόχος είναι η μείωση του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου: «Αν αυτό το έλλειμμα μειωθεί και οι εισαγωγές δεν υπερτερούν των εξαγωγών, τότε θα μπορέσουμε να μειώσουμε περαιτέρω τους φόρους και να αυξήσουμε τα εισοδήματα και την ποιότητα ζωής των πολιτών».
Ο υπουργός συγκεκριμενοποίησε τις αναφορές του λέγοντας ότι «ρίχνουμε 3 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στην επόμενη τριετία κυρίως σε βιομηχανικές επενδύσεις σε όλη την Ελλάδα, με μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις επενδύσεις που ξεπερνούν τα 10 εκατομμύρια ευρώ και στις παραμεθόριες περιοχές».
Επιπλέον, αναφέρθηκε στο χρονοδιάγραμμα που παρουσιάστηκε τη Δευτέρα, αρχής γενομένης από τον Φεβρουάριο του 2025, προαναγγέλλοντας νέο γύρο καταπολέμησης της γραφειοκρατίας μέσω ψηφιοποίησης και μεταρρυθμίσεων σε συνεργασία με το υπουργείο Περιβάλλοντος.
