Ο Μάκης Βορίδης εξέφρασε την άποψη ότι η κυβερνητική σταθερότητα δεν κινδυνεύει μετά τη διαγραφή Σαμαρά από τον Κυριάκο Μητσοτάκη το πρωί της Δευτέρας.
Ο κ. Βορίδης τόνισε χαρακτηριστικά ότι «η πολιτική σταθερότητα στη χώρα βασίζεται στη στήριξη που δίνει η ΚΟ της ΝΔ στην κυβέρνηση. Αυτή είναι αδιατάρακτη και δεν κινδυνεύει».
Επισήμανε ότι το μεγάλο πλεονέκτημα του Μητσοτάκη είναι η ικανότητά του να ικανοποιεί τόσο τον δεξιό όσο και τον κεντρώο ψηφοφόρο σε διάφορα ζητήματα, όπως η μεταναστευτική πολιτική και η αυστηροποίηση του ποινικού κώδικα.
Ο κ. Βορίδης υποστήριξε ότι η κυβέρνηση αξιολογείται θετικά για την ικανότητά της να συνθέτει διαφορετικά ακροατήρια μέσω συγκεκριμένων πολιτικών. Πρόσθεσε ότι η ΝΔ πρέπει να στοχεύει τόσο στο εκλογικό σώμα μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ όσο και στο εκλογικό σώμα προς τα δεξιά.
Τέλος, ο κ. Βορίδης τόνισε την ανάγκη για μόνιμο και σταθερό διάλογο με τους πολίτες που θέλουν να θέσουν διάφορα ζητήματα, συμπεριλαμβανομένης της εξωτερικής πολιτικής, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση δεν έχει παραχωρήσει κάτι και ότι η πολιτική της έχει αποτελέσματα, καθώς δεν υπάρχουν παραβιάσεις.
