Οι εμπρηστές και το σχέδιο της κυβέρνησης, οι «τριτοκοσμικές» συνθήκες στα Νοσοκομεία και το «όχι» της Πατουλίδου

22
Ιούλιος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Οι εμπρηστές και το σχέδιο της κυβέρνησης για την αντιμετώπισή τους

Ακόμη ένα καλοκαίρι βρισκόμαστε στο ίδιο έργο θεατές.

Κάποιοι προσπαθούν και πάλι να κάψουν τα δάση που έχουν απομείνει, να καταστρέψουν περιουσίες και να δημιουργήσουν κλίμα αστάθειας στην χώρα.

Μάλιστα, όπως επισημαίνουν αξιωματικοί της πυροσβεστικής, τα τελευταία χρόνια οι εμπρηστές δεν θέλουν απλώς να κάψουν και να καταστρέψουν, αλλά επιδιώκουν να αφαιρέσουν ανθρώπινες ζωές.

Αυτό αποδείχθηκε και από την μεγάλη πυρκαγιά στην Πεντέλη που εξαπλώθηκε σε όλες τις γύρω περιοχές, έκαψε πολλά σπίτια, αλλά ευτυχώς δεν χάθηκαν ζωές.

Ο άριστος και άμεσος συντονισμός των Πυροσβεστικών δυνάμεων σε έδαφος και αέρα, η μαζική συμμετοχή των εθελοντικών ομάδων και η καθοριστική συμβολή των ανδρών και γυναικών της Ελληνικής Αστυνομίας αποσόβησαν το μοιραία, κατάφεραν να σώσουν όλους τους ανθρώπους που κινδύνευσαν από τις φλόγες.

Και δεν πρόκειται για ένα τυχαίο γεγονός. Οι ανθρώπινες ζωές σώθηκαν διότι και πάλι εφαρμόστηκε το σχέδιο που έχει καταρτιστεί από την κυβέρνηση και το υπουργείο Κλιματικής Αλλαγής και Πολιτικής Προστασίας.

Και ο Στυλιανίδης, παρά την κριτική που έχει δεχθεί λειτούργησε με προγραμματισμό και χωρίς να «μπερδεύει» αρμοδιότητες και καταστάσεις, όπως πολλοί προκάτοχοί του.

Αυτό έγινε και πέρυσι στην Εύβοια που μπορεί να κάηκαν δεκάδες χιλιάδες στρέμματα δάσους, αλλά δεν χάθηκε καμία ανθρώπινη ζωή. Επομένως, δεν μπορούμε να μιλάμε για τύχη, αλλά για οργανωμένο σχέδιο από την πλευρά της κυβέρνησης.

Στο ερώτημα εάν ήταν εμπρησμοί ή όχι, απαντούν έμπειρα στελέχη του Πυροσβεστικού Σώματος, που επισημαίνουν με έμφαση ότι για πρώτη φορά βλέπουν τόσες διάσπαρτες εστίες φωτιάς μέσα σε κατοικημένη περιοχή.

Επίσης, όπως λένε, προκαλεί πολλά ερωτηματικά το γεγονός πως η πυρκαγιά εκδηλώθηκε αργά το απόγευμα και λίγες ώρες πριν πέσει το σκοτάδι, γεγονός που σημαίνει ότι τα εναέρια μέσα δεν είχαν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους για να επιχειρήσουν.

«Επομένως, μιλάμε για εμπρησμό και μάλιστα για εγκληματίες που ήθελαν πολλούς νεκρούς», τόνισε στην στήλη ανώτατος αξιωματικός του Πυροσβεστικού Σώματος.

Από την πλευρά τους στελέχη της κυβέρνησης υπογραμμίζουν ότι ο κρατικός μηχανισμός και όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες «βρίσκονται σε κόκκινο συναγερμό» και θα αποτρέψουν κάθε προσπάθεια καταστροφής, αποσταθεροποίησης και απώλειας ανθρώπινης ζωής.

Το καλοκαίρι είναι μπροστά μας και οι προκλήσεις αναμένονται πολλές…

Τριτοκοσμικές συνθήκες στα δημόσια Νοσοκομεία καταγγέλλουν γιατροί και νοσηλευτές

 

Για άθλιες συνθήκες σε όλα τα δημόσια Νοσοκομεία της Αττικής μιλούν γιατροί και νοσηλευτές.

Όπως επισημαίνουν η κατάσταση ήταν οριακή και μετά βίας έβγαιναν οι εφημερίες τους προηγούμενους μήνες που υπήρξε ύφεση του κορονοϊού και έγινε «δραματική» με την νέα έξαρση του ιού.

Σύμφωνα με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό κατά τη διάρκεια των εφημεριών οι συνθήκες είναι τριτοκοσμικές καθώς τα ράντζα στους διαδρόμους των νοσοκομείων είναι δεκάδες, οι ασθενείς είναι «στοιβαγμένοι» σε θαλάμους και διαδρόμους και η νοσηλεία που τους παρέχεται είναι ελλιπείς έως ανύπαρκτη λόγω της τεράστιας έλλειψης προσωπικού.

Μάλιστα, όπως επισημαίνουν εκπρόσωποι εργαζομένων στα δημόσια Νοσοκομεία, λόγω της μεγάλή έξαρσης του κορονοϊού και της έλλειψης χώρων και προσωπικού αναβάλλονται δεκάδες χειρουργεία, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα στις «χειρουργικές λίστες» να βρίσκονται εκατοντάδες άνθρωποι.

«Η αναμονή για ένα χειρουργείο είναι πολύ μεγάλη, πολλοί είναι εκείνοι που μπορεί να περιμένουν ακόμη και μήνες για να χειρουργηθούν», μας είπε «μάχιμος» γιατρός σε ένα από τα μεγαλύτερα δημόσια Νοσοκομεία της χώρας μας.

Πολύ σύντομα θα έχουν πλήρες ρεπορτάζ και συνεντεύξεις από εκπροσώπους εργαζομένων που θα περιγράφουν την τριτοκοσμική κατάσταση, όπως μας λένε, που επικρατεί στα περισσότερα δημόσια Νοσοκομεία της Αττικής.

Το «όχι» της Βούλας Πατουλίδου

«Βροχή» προτάσεων μαθαίνουμε πως δέχεται το τελευταίο χρονικό διάστημα η «χρυσή» Ολυμπιονίκης Βούλα Πατουλίδου.

Μια πρώτη πρόταση για να κατέβει υποψήφια στις επικείμενες εθνικές εκλογές δέχθηκε από την κυβερνώσα παράταξη.

Η Βούλα όμως αρνήθηκε ευγενικά, καθώς όπως είπε θέλει να ασχοληθεί με την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Μάλιστα, δεν είναι λίγοι εκείνοι στην «γαλάζια» παράταξη που θα ήθελαν να δουν την Ολυμπιονίκη είτε στον δημαρχιακό θώκο της συμπρωτεύουσας είτε στην Περιφέρεια.

Βέβαια, οι εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης αργούν ακόμη, αλλά «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν».

Να σημειωθεί, ότι το «όχι» της Βούλας «ανακούφισε» τους υπόλοιπους υποψήφιους της Νέας Δημοκρατίας στην Θεσσαλονίκη.

Και αυτό διότι η Πατουλίδου είναι πολύ δημοφιλής και σίγουρα θα αποσπούσε χιλιάδες ψήφους.

Πάντως, όπως μαθαίνει η στήλη οι «γαλάζιοι» υποψήφιοι στην συμπρωτεύουσα είναι πολλοί, γεγονός που προκαλεί «πονοκέφαλο» στο Μέγαρο Μαξίμου, καθώς δεν θέλει να αποκλείσει ονόματα με απήχηση στους πολίτες της Θεσσαλονίκης.

Δικαστική νίκη Τραμπ: Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ εγκρίνει το μπλόκο σε αιτούντες άσυλο στα σύνορα

Μια καθοριστική νίκη για την αυστηρή μεταναστευτική του πολιτική…

Ιστορικό deal: Στη Μάντσεστερ Σίτι ο Έλιοτ Άντερσον με το αστρονομικό ποσό των 130 εκατ. λιρών

Παίκτης της Μάντσεστερ Σίτι θα πρέπει να λογίζεται πλέον…

Μουντιάλ 2026: Φωτιά στο Αίγυπτος–Ιράν – Η FIFA επιτρέπει τις σημαίες Pride στο γήπεδο

Μια απόφαση που αναμένεται να προκαλέσει έντονες συζητήσεις και…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ