Ρεκόρ για το υπουργείο Υγείας

Ο υπουργός εκφράζει την ευγνωμοσύνη του για τα στελέχη του υπουργείου και τους στενούς του συνεργάτες
18
Δεκέμβριος
2024
Άδωνις Γεωργιάδης

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με ανάρτηση του στο X ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης εξέφρασε την αυτονόητη ευγνωμοσύνη του όπως λέει στο σύνολο της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου και τους στενούς συνεργάτες του για την επίτευξη ενός σημαντικού στόχου για το υπουργείο Υγείας .

«Ενώ ο τεθείς από το ΥΠΟΙΚ στόχος απορρόφησης για το Υπουργείο μας, για το 2024 ήταν 234.000.000Euro εμείς επιτύχαμε τελικά απορρόφηση 400.077.000Euro δηλαδή ξεπεράσαμε τον στόχο κατά +171%….»

Όταν ” ανέλαβα το υπουργείο Υγείας πριν από ένα χρόνο, – συνεχίζει ο κ. Γεωργιάδης-  έπρεπε να επιταχύνουμε την υλοποίηση των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, να τρέξουμε ώστε να μην χάσουμε τις χρηματοδοτήσεις και κυρίως να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε, μεταξύ άλλων, το μεγαλύτερο πρόγραμμα κτιριακής αναβάθμισης 93 νοσοκομείων και 158 Κέντρων Υγείας, έργα που μέσα στο 2025 θα αλλάξουν την εικόνα των συμπολιτών μας για το ΕΣΥ”.

«Η επιτυχία αυτή ούτε εξασφαλισμένη, ούτε αυτονόητη ήταν και απαιτήθηκε από όλους μας σκληρή καθημερινή δουλειά» σημειώνει και παραθέτει τους τομείς που υπήρχε αξιοποίηση κάθε διαθέσιμου πόρου προς όφελος των πολιτών.

«Αξιοποιήσαμε κάθε διαθέσιμο  ευρωπαϊκό πόρο,

– Για την διενέργεια δεκάδων χιλιάδων Δωρεάν  Απογευματινών Χειρουργείων σε συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη

– Για  τον εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση των υποδομών των Νοσοκομείων και των  Κέντρων Υγείας

– Για την  προμήθεια σύγχρονου ιατροτεχνολογικούεξοπλισμού για το Εθνικό Σύστημα Υγείας

– Για  την διενέργεια Εθνικών Προγραμμάτων Προσυμπτωματικού Ελέγχου και την ενίσχυση του εθνικού δικτύου δημόσιας υγείας

– Για την ποιοτική Φροντίδα Ασθενών στο Σπίτι

– Για την Μεταρρύθμιση της Ψυχικής Υγείας

– Για την Ενίσχυση της Έρευνας και Ανάπτυξης στην Φαρμακευτική Βιομηχανία

– Για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της Υγείας

Συνεχίζουμε σταθερά το έργο μας για την βελτίωση του Εθνικού Συστήματος Υγείας της χώρας μας».

Ο υπουργός εκφράζει την ευγνωμοσύνη του για τα στελέχη του υπουργείου και τους στενούς του συνεργάτες και συγκεκριμένα αναφέρεται στην αναπληρώτρια υπουργό Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη, τους υφυπουργούς υγείας Μάριο Θεμιστοκλέους και τον υφυπουργό Δημήτρη Βαρτζόπουλο τους γενικούς γραμματείς, τους υπηρεσιακούς παράγοντες ενώ κάνει ξεχωριστή αναφορά σε δύο ειδικά ανθρώπους:

«Στον στενό μου συνεργάτη, στον οποίο έχω αναθέσει την γενική παρακολούθηση του Ταμείου Ανάκαμψης από το γραφείο μου τον @stamatispoulis ο οποίος δεν άφησε τίποτε απολύτως στην τύχη του και στον κ. Παναγιώτη Σταμπουλίδη εκ μέρους της ειδικής Μονάδας έργου του ΤΑΙΠΕΔ με τον οποίον είχαμε και έχουμε την στενότερη συνεργασία. Επίσης ευχαριστώ θερμά τον συνάδελφο και αδελφικό μου φίλο Αναπληρωτή ΥΠΟΙΚ @npapathanasis και τον συνεργάτη του κ. Ορέστη Καβαλάκη, που έχουν την γενική ευθύνη του Ταμείου Ανάκαμψης».

Δείτε την ανάρτηση του υπουργού:

Χθες συγκεντρωθήκαμε, όλη η ομάδα του @YpYgGR για να συνεορτάσουμε την επίτευξη ενός πολύ σημαντικού για το Υπουργείο μας, αλλά και της Χώρας συνολικά στόχου.
Ενώ ο τεθείς από το ΥΠΟΙΚ στόχος απορρόφησης για το Υπουργείο μας, για το 2024 ήταν 234.000.000€ εμείς επιτύχαμε τελικά… pic.twitter.com/5oQFNsGbKp

— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) December 18, 2024

Μια «ωραία νύφη» 60 εκατ. ευρώ: Γιατί η Μητσόπουλος γυρίζει την πλάτη σε funds και «μνηστήρες»

Με αφετηρία το μακρινό 1964 και μια αρχική χοιροτροφική…

Γαβριήλ Σακελλαρίδης: Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, αν δεν διπλασιαστούν οι οργανικές θέσεις εργασίας

Συνάντηση με τον Σύλλογο Εργαζομένων της Επιθεώρησης Εργασίας πραγματοποίησε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ